Ofte stillede spørgsmål
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Vi har samlede et par spørgsmål herunder, som tit bliver stillet. Finder du ikke dit svar på det du leder efter, kan du altid skrive en mail til os på: kontakt@mybeautyskin.dk
BETALING:
Skal jeg også angive min e-mail når jeg bestiller min ordre, eller kan jeg kun angive mit telefonnummer?
Ja, du skal helst angive din e-mail når du bestiller, eftersom vi ikke kan fuldføre leveringen uden brug af din e-mail. Hvis ikke der er en e-mail, og vi ikke kan få fat på dig, vil vi derfor kontakte dig over SMS, med en besked om at der mangler en e-mail. OBS: hvis dette tilfælde sker, kan der være et par dages længere levering, eftersom vi ikke har fået en besked om hvad e-mailen er.
LEVERING:
Hvad for nogle lande sender I pakker til?
Vi sender alle vores pakker inden for Danmark.
Sender I uden for Danmark?
Nej, vi sender ikke til udlandet endnu.
Hvor lang tid tager det før jeg får mine produkter?
Vores levering er på 1-4 hverdage.
RETUNERING
OBS: Hvis du skal retunerer dine produkter, skal varen være i hel stand og derfor ikke brugt eller gået i stykker.
Hvad skal jeg gøre, hvis ikke jeg når at hente min pakke?
Hvis ikke du når at hente din pakke inden for 7 dage, vil pakken derfor blive sendt tilbage til vores lager. Du vil derfor få dine penge retur.
BEMÆRK: Kunden betaler selv fragten, hvis ikke pakken bliver hentet.
Skal jeg selv betale fragten, hvis jeg sender en pakke retur eller ikke når at hente min pakke?
Bemærk: Ved returnering betaler du selv porto. Mybeautyskin kan ikke holdes ansvarlig eller kompensere for pakker tabt i returfragten, så husk at beholde din postkvittering.
Kan jeg få penge tilbageført til en anden konto/kort?
Nej, vi kan kun tilbageføre til det kort som der er blevet brugt på ordren.
Når vi modtager pakken:
Når vi modtager varen, tjekker vi den. Du får tilbagebetalt det beløb, der er betalt for varen. Beløbet bliver altid overført til samme betalingskort, som du betalte købet med.
BEMÆRK: Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:
- Du reelt har taget varen i brug.
- Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.
- Du har håndteret varen på en anden måde, end hvad der er hensigtsmæssigt i forhold til den varetype, det drejer sig om i hvert enkelt tilfælde.
OBS: Hvis vi kan se at varen har været brugt sendes den retur på købers regning.
DIVERSE:
Har I en fysisk butik?
Nej, desværre har vi indtil videre kun en hjemmeside.